Första veckan här.

Här kommer några bilder från internatlivet.
afaf
(Mitt rum.. renovering pågår! )

(Vi var på en äventyrsgård och utförde gruppövningar..)

(Vi var uppe på höga höjder också.. :D )

(Vi bor vid världens mysigaste sjö. As bra för man kan ta långa promenader runt den..)

(Folkhögskola= massa filmkvällar= lite sömn)

Det var allt för den här gången. Just nu är jag hemma i Norrköping igen. Lördagens planer är att först cykla med Sanna till någon sjö. Ikväll ska vi förhoppningsvis shaka loss på dansgolvet.

Tjingeling!

Kommentarer:

1 Jonas:

Det ser fint ut!

2 Becca:

Vad mysigt det ser ut! :)

Och vad stort rummet ser ut, eller det är väl större än Maddes gamla internatrum?

Kram

3 Lina:

Mer furu åt folket!!!!!

Hehhe...

4 Helen Andersson:

Tack gumman!

Du har verkat bott in dig rejält, mysigt med filmkvällar! är det kul med skolan?

kram

5 Becca:

Japp, faster ska jag bli! :) Jag trodde du visste om det..

Är det mysiga människor på internatet?

6 Lovis:

Hej fining! Vad mysiet det ser ut ju:) förlåt att jag varit onåbar..det borde jag inte varit:P Men du jag försöker ringa dig nån dag och hoppas att du svarar typ. Hoppas att allt är bra än så länge. Saknar digPUSS!

7 Emelie!:

fin fin blogg hörredu! :D

Kommentera här: