Kulturnatten

Det började med att jag ringde Robbin och med honungslen röst sa:
"Jag vill åka ned till stan och så, men det finns ingen som vill åka med mig!"
"Jaha, så du vill att jag ska följa med alltså?"
"Nej alltså, det var inte så jag menade.." (Varför genomskådar han mig alltid?)
"Joho, det vill du ju visst. Jag ska bara äta först, ring mig sen.."

Sagt och gjort någon timme senare bar det iväg till stan, där vi mötte upp med Veronica och för er som inte vet så är Robbin och Veronica nu officielt ärkefiender.  Det började bra med en sväng till Jan Stenmark utställningen, åh vad jag skrattade... men sedan blev det värre.

Efter att vi strövat runt en stund i stan på måfå sa Robbin  "man ska ju inte dra alla över en kant" då påpekade Veronica att "dra alla över en kam heter det" ( vilket visserligen är sant) men iaf så startade en hetsig diskussion och det tyckte jag var dumt för det förstörde stämningen.

Sedan försvann Veronica och byttes ut av Lisa. Vi tre gick till Donken och åt. Sedan fortsatte vi till Salsa huset och gick på Workshop och testade Salsa. Hur roligt som helst.. maaan, jag vill börja! Sedan mötte jag Linnea, som förövrigt hade smink (Hallå.. skriv in det i världshistorien!). Vi hamnade på en konstuställning, vilket var rätt så intressant. Något senare förflyttade jag mig till Världens och där befann jag mig ända till 12 slaget då vi begav oss hemåt..

Btw..så fick jag just en kärleksförklaring av min lillebrors kompis.. "Jaaag är kääär i din syster" sa han och log.  Maha.

Kommentarer:

1 Linnea:

2 Linnea:

haha..det är ju historiskt..:P

3 Josefine:

FYI sa maste jag bara halla med veronica om kam-grejen. Vi har till och med kollat upp det dar och sparat uttrycket till tyskland. ALLES UBER EINEN KAMM SCHEREN! Och dessutom.. sa saknar jag dig en smula. Ta hand om dig karaste man. <3

4 Linnea:

Jag skrev "tidigt" vilket då menas att det egentligen inte är så tidigt men tidigare än vad jag brukar gå upp..:P

5 Lina:

Hahhaa naaaw lillkillen!

Men du kunde ju ha ringt mig/oss!

Och just ja.. såg att jag fick ett sms ifrån dig i söndags.. hade inga pengar då så jag kunde inte svara.. men jag pluggade så det skulle inte ha gått ändå :(.. EN ANNAN GÅNG!!! :D

6 Anonym:

Hahaha. Precis. S

7 Ivannia:

Haha. Mmm det var det :) Grattis till din sexiga blogg, hahaha! ;)

8 Linnea:

Han hade cancer i magen..:(

Kommentera här: