Viva la vida

Åh, Jossan jag saknar dig. I lördags åkte Jossan till England, för ett helt år. Ett helt dumt år. Sara, Emil, Emils Sara och jag var och vinkade av. Men inga tårar blev spillda här inte och bort for bilen, med Jossan och hennes 20 kg vägda liv. Det var synd att vi inte verklig gjorde Emils plan med att låsa in Jossan i hennes rum och slänga bort nyckeln...

Igår hade jag Iv-val, på Haga. Jag var nervös, för jag är rädd för Haga-människor. Innan jag gick beklagade jag mig för min pappa som snällt sa att det nog inte finns några farliga barn på Haga.  Jag fick genast en inre syn av hur jag försiktigt gick in i dörrarna på Haga och möttes av ett gäng BF barn som strirrade stint på mig och sedan med bestämd stämma sa "sååå... vart är du ifrån?" Rädd som jag var skulle jag svara ynkligt.. "ehh.. alltså... De geer..." Då skulle de skrika "DU SKA DÖ" och ta fram en kniv.. slutet av historien får ni själva avgöra. Men det blev inget välkomnande alls, i entrén stod istället bara en massa frack-klädda folk från Eber, fel fel, det var ju inte så jag hade föreställt det ju.  Så jag yrade runt och försökte hitta salen och frågade en massa Haga barn och tror det eller ej, inte ens de visste. Så stor koll har Haga barnen på sin skola...

Efter mycket om och men så hittade jag salen och fick bekanta mig med läraren och mina kommande klasskompisar + en massa kameror. Det här kan nog bli några spännande månader..

Ivannia kom med världens roligaste kommentar igår på naturlektionen när vi skulle planera upplägget av kursen.. "Jag tycker vi ska få ha mer inseminationer". Kanske skulle en IVF-klinik passa bättre för ett sånt ändamål?



Kommentarer:

1 Gabriel:

Haha! Tack så mycket! :)

2 Josefine:

Vet du vad min allra käraste man? Jag saknar dig också! Som en tok här i england. Men ett år är inte så lång tid.

3 Gabriel:

Philip gjorde slut igår.

4 Ivannia:

Haha. Inseminationer forever!

Kommentera här: