Helgen!

I lördags kom mamma, hennes sambo och Martin på besök. Vi började med att äta lunch här hemma, mammas Johan hade lagat en vegetarisk paj.
 

Efter lunchen åkte vi till Kosta och kollade på grejen. Vi hittade bland annat en liten kista som var nedsatt från typ 1300 spänn till 100 kronor, riktigt kap!

 
 
Under kvällen lagade vi middag. Vi bjöd på kräftstjärtsoppa och vitlöksbröd.
 
 
Min familj drog redan vid tio på söndagen så vi passade på att ta en långpromenad då. Sedan fikade jag och Johan på Broqvist.
 
 
Under eftermiddagen blev vi lite rastlösa och åkte en sväng med bilen åt ett håll vi aldrig åkt åt. Vi stannade på en plats jag tyckte var fin, så jag kunde fota. Det var min helg det! Mysigt med besök och allt!

Kommentarer:

1 Anna:

Nu måste du uppdatera mig på status bilen! Har ni köpt en ny efter Bosse?
O snacka om kap! Köpte ni kistan?

Svar: Bosse gick faktiskt att laga! Så vi kör med honom fortfarande! Ja vi köpte kistan, så nu har vi honom ståendes här hemma!
Jessica

2 Fani:

Åh men lät och såg ut som en jättemysig helg :) Vad gott med kräftsoppa och vitlöksbröd! Känns som varma soppor passar extra bra just nu när det börjar bli kallt, värmer skönt i magen och kroppen liksom 8)
Hoppas allt är bra med dej! Kram

3 linda:

Lät mysigt!

4 ISA:

Myshelg ju! något extrafint med att ha levande ljus vid middagsbordet <3

Kommentera här: