Dom är uppe på taken.

Igår åkte vi till Norrköping för att byta vinterskor på Bosse. Sedan åkte jag hem till Frida och Niclas och fikade. Malin kom också.

Blev bebisgos med Nova som bara blir större och större för varje gång vi ses. Sedan åkte jag över till pappa för att hämta lite saker som har blivit liggande. Under kvällen gick jag, Martin och Johan på bio. Vi såg "Flykten till framtiden" den var lite charmig med allt 70-talsmode. Nu hade vi tänkt att åka hem tidigt, men Bosses batteri funkar inte :( Så vi hoppas vi kan starta igång honom och komma iväg så snart som möjligt. *fortsättning följer*.

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad mysigt med bio :-D Kramis

2 ISA:

haha innan jag fattade vem Bosse var.. tänkte en häst först.. men bil va? ;) *superdetektiven*

3 Anna:

Men Bosse, kom igen nu, lite tacksamhet med nya vinterdäck vore inte alls helt fel ;-)

4 ajlimullersandvik.blogg.se:

haha, fattade inte vem bosse var förrän du sa att han hade ett batteri. Min heter Josefina!

5 Sara Ekman:

Mys :)

Kommentera här: