Izakaya

Igår efter att vi fick reda på att besiktningen blev godkänd av vår förra lägenhet, så firade vi med att gå till Izakaya (ni vet mitt motto, det finns alltid något att fira!).
 
 
 
Vi var superhungriga när vi kom dit, så det passade perfekt att sjögrässalladen vi hade beställt kom in snabbt. 
  
 
 
Sedan kom drinken jag hade beställt in tillsammans med sushin. 
 
 
Sist, men inte minst kom mina räkdumplings in som jag hade beställt. Izakaya leverade som vanligt mat i toppklass, vilket kanske inte är särskilt förvånade med tanke på att Izakaya nyligen kom med i White Guide. 

Kommentarer:

1 Anna:

Härligt att besiktningen gick bra! Har själv fått backning på städningen vid ett tillfälle och det är inte kul. Du har helt rätt inställning, fira allt som går att fira ;-)

Svar: Ja det är så svårt att veta innan hur hårda de ska vara i bedömningen. Även om man tycker att man gjort ett bra jobb så kan de ändå anmärka på saker. Men ja det var jätteskönt att vi blev godkända :)
Jessica

2 ISA:

bästa inställningen, alltid något att fira och firar gör man bäst med gott käk ;)

Svar: Haha ja och har man inget att fira så hittar man en anledning till att fira. Ja restaurangbesök är verkligen ett bra sätt att fira på!
Jessica

3 Cissi:

Skönt!
Jag håller med dig, det finns alltid något att fira ;)


Svar: Ja så är det verkligen! 😃
Jessica

4 Charlotte Uleskog:

Alltså Izakaya är min favoritrestaurang i Växjö! Älskar deras stekta dumplings!! Åh va sugen jag blev nu...måste gå dit snart :)

Svar: Ja det är en av mina favoriter med! Allt är ju verkligen gott på Izakaya. Man borde verkligen gå dit oftare!
Jessica

Kommentera här: