Härnösand

Idag började vi morgonen med lite hotellfrukost och sedan bar det av mot Härnösand.

 
Vi började med att åka en sväng till farfar. Har inte träffat farfar på flera år så det var trevligt. Därefter tog vi en sväng till Murberget och åt lunch. Jag tog en laxsallad!
 
 
Sedan tittade vi på huset jag växte upp i, på Murberget. I lägenheten längst ned tillbringade jag mina första sju år. Vi försökte kika in lite när vi gick förbi och det såg såklart helt annorlunda ut.
 
 
Pappa ville ta med oss till Vårtkasberget. Där hade de ett fint utsiktställe, man kunde se hela Härnösand därifrån.
 
 
Vi tog en selfie.
 
 
Sedan åkte vi förbi pappas gamla kompis och fikade där. De hade fem katter och tre hundar, utöver de har de även sju barn. Så stor familj. Efter vi kände oss klara där åkte vi och kollade på mormors gamla sommarstuga. Har varit så mysigt att bara åka runt på alla gamla barndomsställen idag, som att resa i tiden.

Kommentarer:

1 Johan :

Så kul att få se de platser där du växte upp. Förstår att det betyder mycket att få återse allt detta igen. Laxsalladen såg jäkligt fräsch ut alltså haha! Men det är ju faktiskt en groupie ni tog, inte en selfie! Himla fina bilder!

2 Meg:

Vad mysigt! Älskar sista bilden, ser ut som typisk svensk sommar.

3 Matilda Johansson:

Låter supermysigt 😊

4 MATILDA:

åh härliga bilder :)

5 Anna:

Men jag smäller typ av vad mysigt det både ser ut och låter <3 Tur med vädret tycks ni ju ha det med =) Kommer Johan också norrifrån?

6 Amanda Jona [SPONTAN]:

Lät verkligen underbart :)

7 corneliaeriksson.blogg.se:

Det ser verkligen härligt ut! Den sista bilden är superfin.

Kommentera här: