Fyra sommarbilder som inte fick tillräckligt med uppmärksamhet.

Ni vet när man skrollar igenom bilder och inser att man inte lagt upp vissa bilder som är värda att uppmärksammas.

En hängmattebild. Hängmattor kan inte vara annat än den ultimata platsen att hänga på under sommaren. Önskar så att jag hade en egen hemma. Då skulle jag ligga där på kvällarna och läsa böcker. Det är vad jag tänker att jag skulle göra i varje fall.

Halloumiburgare + jordgubbar = sant. Halloumi är min favoritingrediens i burgare. Jordgubbar är kanske inte oväntat mina favoritbär.

Krocket, underskattad sommaraktivitet som jag ägnar mig åt alldeles för lite, men en gång har det hunnits med i sommar i alla fall. Det är defintivt roligare än kubb.

Regnbågsbild från bilen. Att kunna ta bilen ut till en sjö på sommaren och ha turen att se en regnbåge. Överlag frihetskänslan som infinner sig på sommaren.

Kommentarer:

1 Anna:

Gud vilka fantastiska bilder! Krocket, har helt fallit i glömska hos mig, bra tips! O visst är det Max-bröd som fått ackompanjera din Halloumiburgare? Guld!

Svar: Tack! Ja det känns som ett typiskt spel man spelade när man var liten, men alldeles för sällan nu. Japp helt rätt Max-bröd är det!
Jessica

2 MADDISENJ.SE:

Vilka härliga bilder!

Svar: Tack! 😃
Jessica

3 ajlimullersandvik.blogg.se:

Underbart! Jag åt halloumiburgare igår, yummie!


Svar: Ja det är sjukt gott!
Jessica

4 corneliaeriksson.blogg.se:

Åhh hängmattebilden <333

Svar: Ja jag vet. Hängmatta alltså, kan vara en av de bättre platserna att spendera sommaren på!
Jessica

5 MALIN:

Jättefina och härliga bilder! Kram

Svar: Tack tack :)
Jessica

6 Emma:

åh wow vilka bilder!! håller med, de verkligen skriker sommar om bilderna:D

Svar: Tack så mycket! 😃
Jessica

7 Fani:

Åh ja, superfina bilder som definitivt förtjänar mer uppmärksamhet :) Häftig den sista var och halloumiburgare är ju verkligen inte dumt alltså. Och ja, en hängmatta skulle man ha, så mys!

8 Marie:

Men oh så underbart

Kommentera här: