Beyoncé i Köpenhamn!

 
Igår möttes mamma och jag upp i Köpenhamn för att gå och se Beyoncé som spelade i Telia Parken.
 
 
Jag körde på den här outfiten. Det var galet varmt i Köpenhamn, var nog säkert uppåt 30 grader, men det hindrade inte mig från att ta med mig jeansjackan.
 
 
En timme fick vi vänta innan Queen B kom upp på scen, men det var så värt det, för vilken show vi fick.
 
 
Jag har aldrig varit på Beyoncé tidigare, men jag hade ganska höga förväntningar. De efterlevdes också. Vi fick se nummer efter nummer som var storslagna.
 
 
 
När det närmade sig slutet av konserten så började de dansa i vatten, vilket i sig var otroligt häftigt. Alla var sjukt exalterade på konserten vilket bidrog ytterligare till stämningen. Det här var en konsert jag sent kommer glömma!

Kommentarer:

1 Lovisa:

Wow, så häftigt! Är riktigt avundsjuk, kan tänka mig att det var en fantastisk show!

Svar: Ja det var verkligen en häftig upplevelse! Verkligen en show utan dess like!
Jessica

2 corneliaeriksson.blogg.se:

HÄFTIGT!!

3 MALIN:

Jag var också och såg henne igårkväll.... Såååå så grym! Kram

Svar: Åh var du?! Ja visst var hon superbra!
Jessica

4 Anna:

Gud så häftigt! Det känns som en artist som man verkligen "borde" se live en gång i livet. Vad fin du var i din klänning!

Svar: Ja så kände vi med när vi bokade biljetter. Kan verkligen rekommendera att se henne! Tack så mycket fina du!
Jessica

5 Yohanna af Skovde:

Wooh! Grymt! Tror det är en mäktig upplevelse!

Svar: Ja det var det verkligen!
Jessica

6 Amanda Jona [SPONTAN]:

Lät verkligen mäktigt!

7 Meg:

men wow vilken show. ser coolt ut!

Svar: Ja det var verkligen en upplevelse utöver det vanliga!
Jessica

8 Fani:

Fan vad grymt :D Kan tänka mej det måste varit riktigt häftigt ja! Och vilken fin outfit du hade :) Så somrig!

Svar: Ja det var en väldigt speciell upplevelse! Tack så mycket fina du!
Jessica

Kommentera här: