Plugg

 
Idag började jag morgonen med att jag och en klasskompis satte oss på Coretto i stan och skrev på vår projektplan som snart ska lämnas in. Vi kom fram till mycket som var användbart, särskilt inför c-uppsatsen. Sedan när det blev lunch köpte vi varsin sallad. Som ni ser var vyn från min plats inte den mysigaste med mikrovågsugn och barnstolar, men det är mysigt i övrigt, jag lovar. Nu är jag hemma och tänkte fortsätta mitt pluggande. Så rolig ser min forsatta dag ut. Men man måste ju ha tråkigt ibland för att uppskatta det roliga, som man brukar säga.

Kommentarer:

1 ISA:

kombinera plugg+mat/fika gör det alltid mycket roligare. Kämpa på nu! Belöna dig efter varje avklarat moment, brukar funka för mig :)

SVAR: ja, och jag ääääälskar ju allt som medför mys <3
hihi det där du ser på bilden är pretty much it. haha. bor ju på 17kvm. Men kanske borde ha liten "housetour"? ;)

Svar: Visst är det så! Blir alltid lite lättare att plugga när man sitter på ett trevligt ställe! Ja det försöker jag göra :)
Jessica

2 Amanda:

Vad god din mat såg ut! Hihi

3 Yohanna af Skovde:

Är det falafel måntro? Såg ut som en god sallad oavsett vad det är (tänkte köttbullar först men ångrade mig sen).

Svar: Ja precis det är falafel. Tyckte det funkade väldigt bra i salladen. Haha köttbullar, det hade varit väldigt udda för att vara i en sallad :)
Jessica

4 moa:

ÅÅh det såg riktigt gott ut!
Hoppas du haft en bra dag Kram

5 Anna:

Helt sant det där. En av de sakerna jag saknade mest under tiden som arbetslös var faktiskt känslan av att TGIF! Grupparbete har både för- och nackdelar. Förhoppningsvis kan din partner peppa dig lite om du skulle känna dig lite omotiverad =) O projektplan låter som ett väldigt bra sätt att börja =)

6 hjjonsson.blogg.se:

Skönt att det går bra med pluggandet :D

7 Elin:

Mums =)

8 angelicasvarld.blogg.se:

Fika och bra sällskap brukar ju underlätta - hoppas det går bra!

Svar: Ja det gör det verkligen :)
Jessica

9 Johanna Utterberg:

Lycka till med pluggandet! Vad gott det där såg ut! :)

Kommentera här: