10-års vänskap

 
 Igår var det en sån där fantastisk dag på alla sätt och vis. Kändes som allt jag förtog mig gick vägen. Fick bland annat ett telefonsamtal om att jag fick praktikplatsen jag sökt i Göteborg, så till våren blir det en tillfällig (eller långvarig) flytt dit. Sedan tog jag tåget hem till Norrköping och mötte upp Linnea på Burgers & Bangers, där vi åt middag ihop och firade att vi har varit vänner i 10 år. För 10 år sedan började vi alltså gymnasiet tillsammans och har sedan dess varit vänner. Det känns så bra att jag har lyckats behålla kontakten med så många vänner från min barndom och det tycker jag är värt att fira lite extra!

Kommentarer:

1 Anna:

Helt rätt, man ska ta alla tillfällen som ges att fira =) Tio år är ju jämt dessutom =)

2 Carolina:

Åh, grattis till praktikplatsen! Vad kul! :) Och visst är det något speciellt med den här vänskapen som består år efter år? Så fint!

Svar: Tack så mycket! :( Visst är det, det är så viktigt att ta vara på sina vänner! :)
Jessica

Kommentera här: