Middag hos Amanda och Daniel

Efter att ha tillbringat en hel dag med att flyttstäda så behövde vi lite avbrott för att göra något roligt. Så vi drog hem till Amanda och Daniel för att äta middag.
 
 
De lagade lasange åt oss. Med auberginer och bechamelsås.
 
 
Så här såg lasangen ut när den var färdig. Den blev så god!
 
 
Sedan efter maten blev det ormvisning. Jag är själv lite ormrädd så jag nöjde mig med att fota dem när de höll i Dafo. Johan försökte se cool ut, men i själva verket var han ganska rädd. Efter ormvisningen så spelade vi ett spel där man skulle sjunga, för att sedan vid 12 ta bussen hem till vår stökiga lägenhet. Blev en mysig kväll!

Kommentarer:

1 Netti:

Maten ser verkligen god ut men ormen såg mindre rolig ut :-D

Svar: Ja den var riktigt god! Kan verkligen rekommenderas! :)
Jessica

2 Emma Grann Fotografi:

Mysigt :)

3 Pauline:

hatar verkligen ormar haha

4 Henrietta Nylund:

Åh vad gott :)

5 linah:

va härligt!

6 ISA:

fint att bli bjuden på middag sådär va! :) Men fy fan på ormen. URK! vem har ens en orm hemma!???

Svar: Ja supersnällt! Blir alltid lite extra gott när man går bort och äter hos någon annan! Ja jag vet, så läskig. Haha.. vissa gillar hundar andra ormar.
Jessica

7 MALIN:

Det där såg minsann riktigt gott ut! Mums!

Svar: Ja det var det! Kan rekommendera det!
Jessica

8 Emma:

Så mysigt med middag och det ser riktigt gott ut! :)

Svar: Ja supermysigt var det! :)
Jessica

9 ISA:

SVAR: HAHA! Alltså såå sant. Den utseendemässiga aspekten ska vi inte ens gå in på. Försöker inte ens se snygg ut en regnig dag ;) Jag förstår inte, jag ser så himla icke-inbjudande ut. På riktigt! Så det är ett mysterium.
Men idag är det faktiskt sol. Så idag är jag glad! hoppas din dag blir fin<3

10 Sandra Leone:

Känner med dig. Jag är otroligt ormrädd!

Svar: Ja, jag med :( Undra varför man är så rädd för ormar egentligen. Vart kommer rädslan från kan man undra..
Jessica

11 michelle bergström:

Härlig kväll :) usch jag gillar inte heller ormar. Har faktiskt hållt i en sån liten orm och fyyy! haha ;)

Svar: Ja det var supermysigt! Nej de är riktigt läskiga. Ja men då kanske du lindrade din rädsla lite? :)
Jessica

12 angelicasvarld.blogg.se:

Såg ju riktigt smarrigt ut!

Håller med om att ormen kan betraktas på avstånd - smart drag !! ;-)

Svar: Ja det var riktigt gott! Kan rekommenderas! Ja att ha den på avstånd räckte gott och väl för mig :)
Jessica

Kommentera här: