Måndag igen

Känner mig ungefär så här idag.
 
Jag har alltså en tenta om tre dagar och jag kan ingenting. Verkligen ingenting. Så här opåläst har jag aldrig känt mig förut. Man kan ju undra hur det här kommer gå. Men jag har hört att om man tänker att något ska ske, så kommer det göra det. Så om jag tänker att jag kommer klara tentan, så borde jag ju göra det?! Apropå något helt annat var jag och kollade på en lägenhet för några dagar sedan. Innan jag kom dit hade jag verkligen stora förhoppningar på att verkligen hitta den perfekta lägenheten. Men efter att ha sett smutsiga väggar, trasigt golv och lösa elkablar hänga ut från väggen och till råga på allt hade det varit inbrottsförsök så kände jag spontant nej.. Så lägenhetsjakten fortsätter. Jaha, jag kanske skulle försöka plugga lite nu då. Så att jag klarar den där tentan.

Kommentera här: