Tisdag!

 
 
 
Idag har jag haft fullt upp större delen av dagen. Först fikade jag med Malin & Frida på Kuriosa här i stan. Det är ett supermysigt fik, som nästan alla Norrköpingsbor älskar. Efter att jag hade sagt hejdå till Malin och Frida så gick jag hem till Sofie för att gå på den årliga glöggkvällen som vi har kört på i fyra års tid nu. Det var supermysigt att träffa alla gamla högstadiekompisar (och Linnea och Moas pojkvän). Känns fint att vi faktiskt är ett gäng gamla kompisar från högstadiet som fortfarande träffas! :)

Kommentarer:

1 corneliaeriksson.blogg.se:

Låter mysigt! man borde fika mer på fik, känner jag. Haha!

2 Anna:

Verkligen en jättefin tradition ni skapat med glöggkvällen. Bra med julen då alla vänder hem, annars hade det nog varit näst intill omöjligt att få ihop alltså.

3 ISA:

HEJA FIKA!! heh, blev glad av tanken ;) men verkligen credd till er som hållit ihop så länge, lättare sagt än gjort det!

4 Amanda Jona [SPONTAN]:

Lät som en fantastiskt bra dag :)

5 Minna:

så mysigt!!

svar: åh, vad kul, skriv gärna om du skulle testa :D

6 Ztinas - Motivation att följa dina drömmar:

Låter som en mysig dag!
kram

7 Meg:

Gamla kompisar från grundskolan är guld! Kul att du har kontakt med dom fortfarande :) gott nytt år!!

8 frida g svensson:

det är så fint när vänner ses år efter år och liksom håller kvar relationen trots att åren går. jag umgås tyvärr inte så mycket med gamla vänner längre, men kan avundas tex min syster som fortfarande hänger ihop med samma gäng som hon gick på dagis med.

Kommentera här: