På Johans landställe

 
 
Idag fick jag äntligen träffa Johan igen efter sex dagar. Kändes så bra och det pirrade lite extra i magen när vi möttes upp på tågstationen för att åka till hans föräldrars landställe! När vi kom dit blev vi bjudna på smörgåstårta, som vi älskar. Efter att vi var mätta gick vi ner till sjön och jag passade på att kvällsbada. Det var riktigt läskigt. Kändes så ruggigt med det mörka vattnet, men det kändes värt efteråt när jag märkte hur varmt det var i vattnet. Nu har vi krypit ner i sängen och jag ska påbörja min nya bok jag köpte idag. Mysstämning på hög nivå! 

Kommentarer:

1 Johanna:

Låter ju helt underbart! Och så himla mysigt att fortfarande känna pirr i magen :)

Svar: Ja det är så mysigt att vara här! :) Hihi ja så fort man är borta från varandra ett tag så känns det alltid så speciellt när man ses igen!
Jessica

2 Anna:

Men jag får ju pirr i magen bara av att läsa detta inlägg, så himla gulligt och så himla mysigt! Hur är boken du läser?

Svar: Hihi! Ja det är fint att man fortfarande kan känna så efter nästan sex år. Har faktiskt inte börjat på den! Men återkommer med recension så fort jag läst klart den :)
Jessica

3 ISA:

mysisar! det är något speciellt med kvällsbad, alltid mycket skönare!? ;)

Svar: Ja visst är det. Känns alltid mycket varmare i luften, men det måste vara för att det oftast är ganska kallt i luften.
Jessica

Kommentera här: