Burgers & bangers

 
Idag hade jag en sån där effektiv dag när jag städade ur förrådet i mitt gamla rum och bar lådor i flera timmar. Efteråt kändes det som jag hade gymmat i fem timmar, så trött var jag. Då passade det himla bra att jag skulle möta upp Sofie på Burgers & Bangers. Det är ett relativt nytt hippt hamburgerhak i Norrköping som har ryktet av att ha bra burgare. Jag valde en veggoburgare, jag blev nöjd men den, men den var inte lika god som deluxes. Men jag kan tänka mig att de vanliga burgarna är godare. Men jag var nöjd när jag gick därifrån och det är det viktigaste.

Kommentarer:

1 Anna:

Heja dig som röjer! Tycker alltid man känner sig lite lättare till mods och mer fri på något sätt efter en rejäl rensning! Och heja dej som vågar testa något nytt emellanåt. Problemet för många tror jag är att de förväntar sig att en veggie-burgare ska smaka som en "vanlig" hamburgare, vilket den ju aldrig kommer göra. Men den kan ju vara god för det, på sitt eget sätt =)

Svar: Ja det känns alltid bra när man röjer bort grejer! Även om det kan vara jobbigt när det är saker man har speciella minnen till. Men man kan ju inte spara allt! Ja så är det nog.. Det går ju inte riktigt att jämföra en veggieburgare med en vanlig. Däremot är det roligt att prova olika veggieburgare för att se skillnaden!
Jessica

2 ISA:

Sån duktig känsla efter en effektiv fixar-dag! fint att fira med burgare också. Har burgarhak blivit din nya grej förresten? haha ;)

Svar: Ja det känns alltid så skönt efteråt när man har lyckats slänga lite grejer! Haha ja jag bestämde mig för att prova lite olika hamburgerhak i sommar för att hitta den ultimata burgaren :)
Jessica

Kommentera här: