Onsdag

 
 Idag har jag haft en sån där dag då jag har passat på att fixa en massa saker. Köpte bland annat ett nytt mobilbatteri, vilket verkligen var på tiden. Förstår inte hur jag stått ut så länge med det gamla. Min mobil började alltid flimra när det var 40 % kvar och sedan stängde den av sig. Har heller inte kunnat surfa på den utan laddare, de senaste veckorna. Men å andra sidan har jag kunnat stirra ut i fönstret istället och låtsats att jag levde på den tiden då inte smartphones fanns. Oj, vad mycket av världen jag har sett de senaste veckorna! Allt det där man missar när man ständigt kollar på sin mobil!
Något jag även tog tag i var att välja ut ett par nya glajjor. Så svårt att hitta något hippt och snyggt. Har velat ha ett par runda, men har alltid sett ut som Harry Potter så fort jag satt på mig ett par. Förstår inte hur alla kan vara så snygga i runda glasögon? Men i vilket fall hittade jag de perfekta idag! Så nu är det bara vänta på att de blir färdiga. Produktiv dag må jag säga!

Kommentarer:

1 ISA:

men hola guapa! riktig finis där :D
det är såå skönt med sådana dagar, är alltid så nöjd efter, hehe <3

Svar: Åh tack fina du! :) Ja visst är det! Man blir så glad när man kan boka av några måsten på att-göra-lista!
Jessica

2 Sanna | Beauty & Design:

Åh vilken härligt somrig outfit. Älskar hur du matchat med halsbandet också - supersnyggt!

Svar: Åh tack, vad snäll du är! :)
Jessica

Kommentera här: