Loppmarknad

 
 
 
Idag hängde jag med Maria och Julia. Vi åkte till Tyrolens loppis och veteranmarknad. Det fanns så himla mycket fint, hittade massor av saker jag ville ha! Vet inte hur många gånger jag blivit besviken på loppmarknader, när man har insett att det mesta bara är skräp. Men så var det inte här, fanns massor av fint! Kom hem med ny jacka, klänning och en blompall. Extra glad blev jag för blompallen, för jag har velat ha en sån länge och så hittade jag en för bara 20 spänn. Efter att vi var färdiga med våra runda, så åkte vi hem till Julia och lagade mat tillsammans. Blev en supermysig dag!

Kommentarer:

1 Annelie:

vilka fina bilder! :)

Svar: Tack!! :)
Jessica

2 Carolina:

Håller med! Ibland blir man verkligen besviken på loppisar, men när en kommer dit helt förutsättningslöst kan det verkligen bli fynd! Blompallen var jättefin!

Svar: Ja det känns ofta som man har höga förväntningarna innan man kommer dit. Jo sant, borde verkligen komma dit utan några förhoppningar alls. Kanske var det så den här gången, med tanke på tidigare besvikelser. Ja, eller hur! Är så nöjd :)
Jessica

3 Sanna | Beauty & Design:

Åh vad kul, det är sååå mysigt att gå på loppis tkr jag :)

Svar: Ja håller med! Det var ett himla bra sätt att spendera en söndag på tycker jag :)
Jessica

4 Jennifer Nilsson:

Vilken söt bloggdesign du har! Hoppas du har en fortsatt trevlig måndag. :)

5 Nina Bergquist:

å älskar loppisar =)

Svar: Ja visst är det himla mysigt! :)
Jessica

Kommentera här: