Vad som hände i april

Flyttade in i min nya, egna lägenhet. Det firade Johan och jag med billig och god brunch på Sivans.
Jag, Mai och Amanda gick på sittning med mexikanskt tema.
Jag och Johan var barnvakt åt Martin några dagar i Norrköping.
Johan och jag åkte till Älmhult för att spana in Ikea och handla grejer till lägenheten.
Påsk i Vingåker.
Linnéa besökte mig i Växjö.
Valborg i Uppsala.
 
April var verkligen en månad som flög förbi, jag hann både med en flytt till ett område närmare campus, en rolig sittning, att besöka tre städer och att bli ruinierad. Månaden avslutades på allra bästa sätt med ett besökt till Uppsala. Trots att jag nu i princip får leva på nudlar, var det värt att göra alla dessa grejer!

Kommentarer:

1 Johan:

Åh these days!

Svar: Oh yes!
Jessica

2 maja:

Svar: Tack för din kommentar och eller hur! Jag rekommenderar ensampajer! :)

Kommentera här: