Firandet av min födelsedag.

 

 
(Bild lånad från Hugo)
 
 (en fin present jag fick, han till höger alltså)
 
I fredags hade jag en födelsedagsfest hemma hos Johan. Det var fint att ha så många bra människor samlade på ett och samma ställe, kanske det bästa med just födelsedagsfester? Efter festen åkte vi till Hugo och dansade. Under kvällen fick Madde och jag den brillianta idéen att vi ska bli DJ:s. Hehe, får se hur det blir med det..
På lördagen var det ju min födelsedag, på morgonen blev jag överöst med presenter. Kände mig riktigt bortskämd. På eftermiddagen träffade vi på min gamla barndomsvän Rebecca, som fick följa med upp till min mamma och fika. På kvällen var jag ju som bekant i Lillsjön och grillade. Himla bra födelsedag! Till sist vill jag avsluta med att säga; inget kul utan Krus brus. Puss! 

Kommentarer:

1 Madde:

Woho! Krus brus *klapp klapp klapp* Krus brus! *klapp klapp klapp*
Mysbilder!
Mysfolk!
OCH MYSMONSTRET!!! AH ÄLSKARN!!

2 Anna María:

Härlig dag. Och grattis i efterskott!

Svar: Ja verkligen! :) Tack så mycket!
Jessica

Kommentera här: