Sjuk dröm..

Hade en sjukt konstig dröm häromnatten. Drömde att jag var med i Biggest loser (hahhaha). Alla var jättetjocka som var med utom jag och en annan tjej. Sen efter att jag varit där i ca tre veckor fick jag reda på att jag inte kommit med för att jag var överviktig utan för att mina avlägsna släktingar utomlands hade betalat 100 000 för att jag skulle få vara med.. (oklart varför). Nu kommer det sjuka. Tränaren bestämde att han skulle lyfta upp alla människor och göra konster med dem i luften. När han som bäst höll på att göra konster med en 200 kilos man så fick han plötsligt för sig att hålla honom över mitt ansikte, så att jag tvingades få hans drypande svett i mitt ansikte. Vaknade upp kallsvettig sen. Så minns ej mer av drömmen. Vart får jag mina drömmar ifrån??

Kommentera här: