Helg.

 
 
 
Hade värsta mysiga helgen. I fredags var jag på generös after work på jobbet, där det delades ut gratis alkohol. Sen hängde jag och Sinan hemma hos Isabella och pratade och tog igen lite kvalitétstid. På lördagen var Johan och jag bjudna på överraskningsfet för Johans bror Victor som fyllde år. Festen hölls i en lägenhet på självaste Medis. Ett ställe man alltid drömt att gå på en hemmafest på.
Sen kom det bästa, för vi gick till en klubb vid namn Vardagsrummet och där såg jag Kenza som jag gick fram och växlade ett par ord med. Kändes så bra efteråt, men tanke på hur jobbigt det är att gå fram till kända människor. Bra helg! Fyndade förresten tre bra skivor på Stockholms stadsmission, viktig information att delge er känner jag. Puss!

Kommentarer:

1 johan:

Haha jag älskar att du pratade med Kenza!

Svar: Jag med!! :)
Jessica

Kommentera här: