Morgonskräck

Imorse gick jag upp som vanligt och tog min sedvanliga morgondusch. Efter att ha duschat klart hörde jag röster, som lät som att de kom inifrån lägenheten. Men jag tänkte inte mer på det utan knöt handduken runt kroppen och traskade ut mot vardagsrummet, och vad ser jag inte där, jo två byggarbetare på balkongen. Läskigt värre! Blev chockad och vågade inte passera vardagsrummet iförd endast handduk. Men efter att ha väntat i ca 10 minuter, så hade jag inget annat val än att gå förbi vardagsrummet och de läskiga männen. Och jag överlevde och de verkade inte se mig som tur var. Puh.
P.S. Gick bra på universitetet idag också!

Kommentarer:

1 johan:

tur att vi hängde upp lakanet och filten! :)

Svar: Ja, det räddade situationen! :)
Jess

2 Madde:

Haha men fy vad läskigt! Och jobbigt! och lite spännande ändå. Vad kul att det gått bra i plugget. Vill höra mer detaljer:) Kärlek!

Kommentera här: