Lördag.

Gjorde om min bloggdesign i förrgår, eftersom jag lyckades klanta mig så den förra raderades. Tog flera timmar att göra om den nya, och ändå blev jag inte klar med den.. Fattar inte hur man får bilderna att få plats. Önskar i såna här lägen att jag var ett dataproffs. Men det är jag ju inte så att... 
 
 Haha hittade ingen bättre bild, så det fick bli den här gamla på Johan och Henrik.
 
Idag ska jag och Johan till Gröna Lund och åka lite karuseller. Har ju konstigt nog inte vart där alls under hela sommaren. Men idag händer det äntligen. 

Kommentarer:

1 Jasmine:

Svar:Tack snälla! Det gör mig väldigt glad att du berömmer mitt skapande. Vill du se samtliga kort som jag har gjort hittar du dem i Jasmine's Kortmakeri (http://jasmineskortmakeri.blogg.se), kika gärna in. :)

Kram

2 viktoria:

vilken härlig bild :)

Svar: Tack! :)
Jess

3 Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

Vad roligt att åka karuseller, var några år sedan jag gjorde det sist nu.. :P

SV: Tackar :)

Svar: Ja, man blir aldrig för gammal för karuseller! Alltid lika kul varje gång :)
Jess

4 Anna:

Sv. tack söta du!! Ja du detta med bloggdesign är ju en djungel! på sannasrum får man massa bra tips! bland annat hur man får content bredare!

Svar: Ja verkligen! Åh vad bra, ska kolla in hennes sida :)
Jess

Kommentera här: