Inflyttningsfest i Uppsala

En förväntansfull Johan på tåget.
Vi välkomnades till Uppsala med trevlig musik.
De enda bilderna jag tog under festen.
 
Söndagen spenderades med tv-spelande och rundvandring i Uppsala.
 
Nu i helgen var Johan och jag på inflyttningsfest hos Linus och Elli i Uppsala. Festen var väldigt trevlig och höll på nästan hela natten. Efter att ha vaknat på söndagen så tog vi en rundtur i Uppsala, eftersom Johan inte hade varit där sen 2001 (!). Såg den fina domkyrkan bla. Uppsala är ju väldigt vackert och Linus och Elli har ju världens tur som får bo så centralt. Vi åt iallafall lunch tillsammans och hann spela lite Super Nintendo innan det var dags för oss att ge oss hem. Väldigt trevligt vistelse, särskilt med tanke på att Linus och Elli är väldigt gästvänliga. Får hoppas att det inte dröjer ett helt år som sist innan jag besöker Uppsala igen.

Kommentarer:

1 Signerat Johanna:

Ni verkar haft det trevligt! :D Jag har bara varit i Uppsala en gång, och det var på Valborg haha. Men hann se kyrkan jag med då faktiskt! :D

Svar: Ja det var väldigt trevligt! :) Haha, den är ju nästa ett måste!
Jessica

Kommentera här: