Inatt drömde jag att..

 
Inatt drömde jag att jag träffade Rachel Mcadams och fick låna hennes fantastiska och dyra smink, vilket gjorde att min hy blev helt perfekt. Hon berättade för mig att hon och Ryan Gosling hade börjat dejta, men att de tyvärr hade lite kärleksproblem i sin relation och ville ha lite råd ifrån mig. Därefter så sa hon att hon ville shoppa kläder åt mig (hade väl för fula kläder). Så vi gick ut på New Yorks gator och gick först till några märkesaffärer, men där hittade vi inget som var bra, så det slutade med att vi gick till H&M, av alla ställen. Vågade dock inte säga något till henne om hela den här skandalen, jag skulle ju trots allt få gratis kläder. Det slutade iallafall med att hon köpte en massa nya kläder till mig och jag fick säga hej till Ryan Gosling som var på väg att köpa kalsonger åt Johan (haha). Bra dröm iallafall, förutom det där med H&M-kläderna då..

Kommentarer:

1 Signerat Johanna:

Hahahaha, kan inte varit kul att vakna upp från den drömmen!

Svar: Nej, jag hatar att man måste vakna upp när man drömmer bra drömmar! :(
Jessica

Kommentera här: