Breaking dawn

Ikväll var jag och Johan och såg Breaking Dawn part 2 på bio. Egentligen har jag nog börjat tröttna på hela Twilight- grejen. Känns främmande när jag tänker på galen jag var i Twilight och Robert Pattison för tre år sedan. Jag menar nuförtiden vågar jag ju knappt erkänna att jag läst böckerna och sett alla filmerna på bio, vilket förövrigt var orsaken till att jag gick och såg den idag. Men för att försvara mitt dåvarande jag, så var det ju faktiskt böckerna jag förälskade mig i och inte de klyschiga filmerna. Fast den här sista filmen, tyckte jag ändå var välgjord och när jag såg den påmindes jag om varför jag en gång i tiden var ett så stort fan. Dock är det ju egentligen ganska sorgligt att jag måste sitta och försvara mig. Man har väl rätt att tycka och tänka som man vill. För jag menar, alla kan ju inte vara hipsters och älska rätt saker. 

 

Kommentarer:

1 Ida :

Oh den filmen var så himla bra, vart ett bra slut för alla till slut.. =)

sv. ja, det var ingen vidare lunch kan jag säga.. tummen ner på det.. ;)

Kommentera här: