Dagarna som gått.





Vi firade våffeldagen i söndags genom att Johan lagade våfflor till oss. Tog en sväng till Bergianska trädgården och fikade i solskenet och köpte en ny krukväxt i samma veva, som förhoppningsvis överlever ett tag (vi jobbar på det), och spenderade en hel del tid i en sandlåda i måndags när jag jobbade.

Igår var Johan och jag och fotades i en studio. Vi blev sminkade, fick håret stylat och fick leka fotomodeller för någon timme. Dock slutade vårt besök inte så billigt, med tanke på att bilden vi köpte kostade 590 kronor. Men hur ofta går man till en fotograf och får se Johan i smink?! Var värt pengarna vill jag lova. Johan passade dessutom på att fota mig när jag kom hem, därav bilderna ovan. Bilden vi köpte kan vi spara till en annan gång.

Kommentarer:

1 PussJorvas:

Ahh dör, så himla fint hår! Haha, får vi ingen bild på Johan också? ;D



Sent sv; Mår bättre nu, det visade sig "bara" vara en extrem ångestattack, men hellre det än att det vore något fel på mitt hjärta!

2 Becca:

SNYGGING!!!!

Kommentera här: