Bulgarien.
















Bulgarien var härligt! Vi njöt av solen och att slippa alla måsten. Badade massor, vistades i solen, åkte båt, besökte Burgas och hade det trevligt.

Jag är ledsen för dålig uppdatering här på bloggen. Har inte hunnit skriva nåt på länge. Sedan jag kom hem från Bulgarien har jag packat ihop lägenheten och flyttat till Norrköping (för att vara här två månader). Hälsat på min farmor, firat midsommar på Ullsta och jobbat min första dag idag. Så juni har verkligen varit en intensiv månad!

Kommentarer:

1 Lina:

Whatttt?? Hatar du allt som har med Apple att gøra?? Varfør?? Haha :P



Bulgarien ser hiimla fint ut btw! :)

2 Signerat Johanna:

Så himla mycket du har hunnit med ju! Och jättefina bilder från Bulgarien, och söt bild på dig - ni verkar haft det jätte trevligt!

3 Jessica:

Tack Lina och Johanna!

Kommentera här: