Mina konstiga drömmar.

Jag är ju som alla (kanske) vet en person som jämt drömmer och faktiskt kommer ihåg mina drömmar. Är känd i min kompiskrets för att vara tjejen som berättar om sina drömmar. Känns faktiskt lite som att jag lever ett parallellt liv på nätterna. Dock har jag inte särskilt normala drömmar, men vem har det å andra sidan?

Drömde tex här om natten att jag, Madde och några till var hemma hos Becca på någonslags tillställning. Allt var frid och fröjd tills en kvinna i 40-årsåldern skrek och sa att det var en råtta i lägenheten. Till en början var det ingen som trodde på kvinnan. Det var inte förrän råttan, som var stor som en leopard, dök upp, som alla fick panik och sprang därifrån. Till och med Beccas katt var rädd för råttan. I vilket fall slutade det med att Becca berättade att det var hennes hudjur och att jag och Madde sov över på pinnstolar.

Nu är den stora frågan, varför drömde jag det här? Är det så att jag önskar mig en råtta? Är rädd för råttor? Är rädd för att Becca har konstiga djur hemma?

Vem vet.


Kommentarer:

1 Madde:

Åh! Jag älskar dina drömmar Jessica!!

2 Becca:

Ååå, du drömmer ju så himla bra drömmar jessica!!! <3

3 Maja:

Haha, du får vara med om så mycket spännande på nätterna! :p

Kommentera här: