Mardrömmar

(Gammal bild på en sovandes Johan)
 
Hade massa mardrömmar inatt. Drömde att jag och Johan var hemma hos en av hans kompisar, som ägde en villa tillsammans med sin mamma. Vi fick för oss att gå runt på hans vind (utan hans vetskap) och plötsligt ser jag en fot sticka upp. Vi går dit foten ligger och upptäcker att det ligger en massa lik överallt (så han visar sig vara en mördare!). Johan och jag flyr i panik från huset. Sedan ringer hans kompis ovetande om detta upp och vill att han ska sova över. För att det inte ska verka misstänkt så går Johan med på det. Men sen inser jag mitt i natten att om jag inte åker dit och räddar Johan så kommer kompisen döda honom. Så jag gör det. Sen blir drömmen allt sjukare och det slutar med att hans kompis jagar oss med en bil.
 
Hade även en annan dröm i natt där min värdsyster Lauren (från Sydafrika) blev stalkad av Johnny Depp som var ute efter henne. Sjukt läskigt eftersom det utspelade sig i en mörk skog. Ja, vad kan man säga? Sov sjukt dåligt inatt. Fick även för mig i ett halvvaket tillstånd att det stod någon under vår säng med en kniv. Så rädd var jag. Var skönt att vakna imorse och inse att jag inte längre behövde sova vidare.

Kommentera här: