Julen

 
 
 
 
Jag, pappa och Martin tillbringade vår jul i Vrigstad hos farmor tillsammans med pappas bror. Var en annorlunda jul på många sätt, åkte nämligen och åt mat på ett ålderdomshem under julafton och såg sedan Kalle Anka hemma hos farmors kompisar (haha eller vänner) Vad säger man? Men julafton var ändå helt okej. Kände inte riktigt av någon julstämning.. Men jag ska inte klaga. Fick fina julklappar och kände mig nöjd. Hemresan från Vrigstad var dock läskig, såg nämligen 5 bilolyckor under vår tvåtimmars-resa. Var glad att jag kom hem välbehållen.

Kommentarer:

1 Rhoda Rodis - livet som superwoman❤:

Fina bilder! Låter som en härlig jul hihi är allt bra?

2 Madde:

Yeah! Mysjul och myskatt! Och Mitt ålderdomshem<3

Svar: Jaa så mysigt! Så sjukt tycker jag fortfarande när jag tänker på att du jobbat där.. Värsta sammanträffandet ju! :)
Jessica

3 Felicia:

Älskar det du skrev i "Om mig" i din meny att du avskyr Apple för jag är likadan. Ska köpa ny mobil nu och min pojkvän som har nyaste Iphonen höll på att smälla av när jag sa att jag inte ville ha en Iphone utan någon lite äldre Samsung xD Folk tror ju nästan att man är dum om man inte vill ha en Iphone, hehe (:

Svar: Haha vad härligt att du inte heller gillar Apple, nu blir jag glad! Skönt att inte alla är Apple-lovers här i världen! Haha, ja alla blir ju verkligen förvånade om man inte vill ha en i-phone, hatar att det är så! Bra kör på en Samsung, då blir jag glad! :)
Jessica

Kommentera här: