Skrattanfall.

Idag när vi satt och gjorde grupparbete i skolan så började jag skratta så att jag grät. Har ingen aning om var denna skrattattack kom ifrån. Tror att det kan ha varit en kombination av trötthet och 9 timmars förbrukad hjärnkapacitet i skolan. När jag till sist hade lyckats få stopp på mig själv var det en tjej mittemot oss som fes, vilket resulterade i ytterligare ett skrattanfall. Denna gången värre än den första, höll på att inte få luft ett tag där, men till sist lyckades jag hejda mig.
Det känns ju väldigt festligt när man får skratta så där galet, trots att folk stirrar på en som att man vore ett psykfall. Men det är ju så härligt, dock verkar dessa skrattattacker komma mer och mer sällan ju äldre man blir. Så man får se till att ta vara på stunden så att säga.

Kommentarer:

1 Annie:

Hahahahah vad roligt, det där med fisen fick mig att skratta! ;) Egentligen borde man få skratta som man vill utan att folk ska tycka att man är ett freak! :o

Kommentera här: