I hela mitt liv har jag väntat på livet.


Den här veckan har gått sjukt fort. Jag har hunnit med saker som klassmiddag hos Andrea (där av bilden), gått på utbildning för jobbet jag sökte (och blivit tilldelat ett diplom), träffat Lisa och fikat med henne i gamla stan, där jag för första gången smakade varm vit choklad (äckligt!) Utöver det har jag stressat över projektet vi gör i skolan, försökt läsa tråkiga pjäser som ska läsas och samtidigt försökt hinna med allt det där tråkiga man måste göra så som städa och tvätta. Men idag har jag äntligen fått ta det lugnt. Fast när jag försöker ta det lugnt så inser jag alltid att det är ganska tråkigt. Är nog inte skapad till att vara en person som njuter av att sitta hemma.

Kommentarer:

1 Frida:

Låter som en bra vecka :)

2 PussJorvas:

Så sjukt coolt att du får ett diplom :D Starkt jobbat!



Sv, Nej det var inte kul, men det är göööne nu. Haha ja det förstås. Men i helgen blirre supa av :D

3 PussJorvas:

Så sjukt coolt att du får ett diplom :D Starkt jobbat!



Sv, Nej det var inte kul, men det är göööne nu. Haha ja det förstås. Men i helgen blirre supa av :D

Kommentera här: