Ett stor steg för mänskligheten.

Johan har skaffat ny mobil, nej det är ingen I-phone eller någon annan flashig pekskärmsmobil. Nej, det är faktiskt min gamla mobil från 2004 som han har övertagit (den till höger på bilden). Det här mina vänner är ett stort steg för Johan, som gått runt med sin gamla Nokia i 3,5 år. Tänk nu har han en alldeles egen kameramobil.

Förövrigt måste jag tillägga att varken jag eller Johan är några mobilfantaster. En I-phone lär ni aldrig se i det här hushållet. Tänker inte ens gå in på alla orsaker nu till varför man inte ska skaffa en I-phone. Nej, det finns andra roliga saker här i världen man kan göra med 6000 kronor! Tjingaling!
 

Kommentarer:

1 Becca:

Haha det är bra det Jessica!

Jag fattar inte varför man absolut måste ha de nyaste grejerna. Det funkar alldeles utmärkt med en vanlig gammal mobil tycker jag!



sv. TACK! :D

2 PussJorvas:

Haha, men det är ju billigt och bra egentligen att inte falla för all pryl-hets :p

Kommentera här: