Grönan och båttur.









Hade sjukligt tråkigt igår och ringde därför min moster för att kolla om jag kanske kunde komma hem till dem och det fick jag, så igår kväll sov jag över hos mina kusiner och tog med mig dem till Grönan idag. Efter att vi hade åkt färdigt blev vi upphämtade vid självaste Grönan i båt (lyxigt!).

Det är verkligen nåt visst med att se Stockholm från vattnet och känna vinden fladdra i håret. Faktum är att vi hade väldans tur dessutom, för båten framför oss blev stoppade av sjöpolisen (eller vad det kallas). Kunde lika gärna ha varit vi som fått böter. Kvällen avslutades hemma hos kusinerna med lite mackor och té framför tvn, innan jag slutligen begav mig hemåt igen.

Kommentarer:

1 johan:

låter som en fin sommardag i ett somrigt stöckhölm!

2 PussJorvas:

Åh tivoli... var länge sen. Och båt var med länge sen. LYX!

Kommentera här: