På bussen till Stockholm.

Sitter här bredvid Johan på bussen till Stockholm och i våra knän har vi varsin laptop. Känns lite nördigt..
Vi ska vara i Stockholm fram tills på fredag i vilket fall, gå på föreläsningar och sånt. Dock har Södertörns sida där man ser scheman (kraschat?) så nu har jag ingen aning om vilken sal jag ska vara i idag. Känns ju verkligen betryggande, speciellt när man inte ens känner till skolan. Men men.. ehum, ja så att den här helgen som kommer blir alltså den sista helgen i Norrköping på ett tag. Fint!

Kommentarer:

1 PussJorvas:

Det löser sig säkert:) Kram

2 Lisa:

hej hej! vad har du för mejladress? tänkte fråga dig en sak ang etik och livsfrågor ifall du kunde hjälpa mig. annars får jag luska ut det själv. men det ska nog gå bra det med. men du kanske kan hjälpa mig. det vore bra i såfall :) ha det bra!

3 pelle:

Asch, Södertörn har väl bara 2546 salar att välja på. Det där listar du ut lätt som en plätt ;)

Kommentera här: