Alltid lika spännande att träna.

Var och tränade idag och var med om tre konstiga händelser.

1. När jag satt och cyklade på en motionscykel, kom det förbi en man som var så extremt svettig att när han rörde sig så skvätte han ner min arm med sitt svett. Inte så fräscht.
2. När jag bytte om påpekade plöstligt en tjej (i 20 års åldern) två gånger att jag minsann måste sätta på mina byxor innan jag går. Nej, hon var inte helt klar i huvudet.
3. När jag fortfarande stod och bytte om började en tjock kvinna byta om brevid mig när det plötsligt kom en liten pojke springandes och tvärstannade bakom kvinnans rumpa och högt utbrats "Nej men oj vilken stor rumpa hon har!"

Det sista gjorde min dag. Kan dock inte låta bli att tycka lite synd om kvinnan, inte lätt att ha en stor rumpa.

Imorgon ska jag till Stockholm för att gå på mitt upprop. Är minst sagt nervös.. Är lite rädd att jag ska tappa bort mig helt och hållet. Men det är väl lika bra att vänja sig vid Stockholm, med tanke på de tre kommande åren jag kommer spendera där.

Kommentarer:

1 Lisa:

sv: det är dock inte mitt rum, det är vårt datarum som jag sover i, för min säng i mitt egna rum är så himla obekväm att sova i. + att man kan titta på någon serie innan man ska sova eller sådär :). ganska trevligt. men jag vill göra det mysigare hehe.



2 Lisa:

lycka till i morgon och det där låter som minst sagt inte så trevliga händelser ;P.

3 PussJorvas:

HAHAHHA... inte lätt!

En gång när jag var på mcd (jag är där rätt ofta hoho) så var det en unge som peka på en stor kvinna oh skrek till sin mamma : "MEN HON ÄR JU TJOCK! VARFÖR FÅR HON ÄTA HÄR?" HAHHAHAHHA elakt men kul!



Sv. Ja, den är underbar. <3

4 PussJorvas:

Ps. Lycka till!

5 Becca:

Hahaha! så himla kul!! :D:D Låter som en spännande dag på gymet! Vart tränade du?

Mys

Kommentera här: