Det bor en katt i mitt sinne.

Ibland när jag ser saker svischa förbi får jag för mig att det är en katt jag ser. Alltså om en gardin i ögonvrån råkar röra sig så tror jag automatisk att det är en katt och blir livrädd. Det konstiga i det här är att jag faktiskt aldrig haft en katt och jag är dessutom inte är rädd för katter. Men kanske är det inte så konstig att man blir rädd, när man tror att man ser en katt och faktiskt inte har någon. Men nog om det! Ikväll har Johan och jag vart på fridhemsplan för att inhandla de nödvändigaste matvarorna. Så ikväll ska vi unna oss lite choklad och se på Solsidan.  


                              Zisse, som faktiskt existerar på riktigt.

Kommentarer:

1 PussJorvas:

HAHAH så söt. Jag har en kompis som ser katter överallt när hon är full xD



Solsidan <3 Choklad <3



Sv, Haha, vi är båda fräscha :D

2 Bella:

fin bild :)

3 Sandy - Motivationsbloggen:

Vilken söt katt! :D jättefin bild

Kommentera här: