Maja på besök.










Maja var och hälsade på oss i helgen, vilket var väldigt trevligt. Vi var på party med en massa galna och roliga norrmän. Det var fint det, lite svårt bara emellanåt att höra vad de sa. Sen på lördagen begav Maja och jag oss ut i snökaoset för lite julklappshopping, vilket dessvärre inte slutade i några inköp. På kvällen besökte vi både Söderkällaren och Honey honey. Majas vistelese hos oss avslutades på söndagen med en tidig middag i Kungshallen.

Idag har jag haft tur när det gäller jobb. För jag har både fått veta att jag äntligen har ett extrajobb till våren och dessutom fick jag hem ett litet kuvert, där det stod att jag är välkommen att sommarjobba igen nästa sommar. Känns bra nu!

Kommentarer:

1 Maja:

Tack för en mysig helg! Superfint att se lite hur ni har det och bor :) Vi ses snart!

Kommentera här: