Allt roligt börjar och slutar med att vi är nere och ute igen.

Idag är det en av de där tråkiga höstdagarna, regnigt och grått. Finns en anledning till mitt djupt rotade hat till hösten. Igår var Johan och jag på födelsedagfest hos Jesper. Innan vi gick hem åt vi världens godaste pizza mitt i natten. Egentligen var den nog inte världens godaste.. tror bara det var omständigheterna som gjorde den så god.
Ikväll ska vi chilla, vara ett sånt där tråkigt sambopar och äta chips och titta på tv. Fast egentligen är det ganska skönt att bara slippa göra något särskilt..



Har nog förresten glömt att säga att vi spenderar större delen av vår lediga till åt att titta på Lost och idag såg vi klart säsong 3..

Kommentarer:

1 Gaymasen:

Åh, Lost är kanske en serie jag borde se från början? Har inte sett ETT ENDA avsnitt.. :)



Och ja. Jag fick en kommentar om att en BUS-produkt från Kicks tydligen är bra och luktfri. Ska köpa den imorgon och testa. :)

2 pelle:

Den var god för att ni var fulla? ;)

3 lovisa/polichinelle:

dippa är ju det bästa som finns! och åh. jag måste ta upp lost igen.

4 PussJorvas:

Vad var det för pizza då? :)

Kommentera här: