Effektiv dag..

Sprang i spåret i morse efter att jag hade vart på Komvux och gått igenom mitt prov med min lärare. Sedan var jag ute på en entimmes promenad i regnet ikväll. Måste nämligen öva till Vår Ruset som äger rum nästa torsdag(!) Och jag är så himla otränad.

Förstår inte hur jag kunde tappa allt sådär. Nu för tiden räcker det med att jag springer 2,5 km sen är jag nästan död.. Annat var det förra året när jag sprang Höstmilen. Okej, jag antar att jag inte får ha för höga krav på mig själv. Fast lite borde man ju kunna begära av sin kropp. Som att den ska orka de där 5 km nästa vecka utan att stanna.

Kommentarer:

1 Linnea:

Du vet kondition är en färskvara.. så man tappar lätt en bra kondition på typ en vecka..eller aa det är väl att överdriva men jag menar att om man inte håller igång den med jämna mellanrum så tappar man den fortare än vad man har kämpat för att få den..om du är med på vad jag menar..:P

2 PussJorvas:

Att du ens ställer upp på sånt:o

Kommentera här: