Mera Sydney..

I torsdags flyttade vi ut fran familjen vi bodde hos. Pa kvallen begav vi oss till en skumparty. Dar jag blev stalkad av diverse laskiga man, det var allt fran tvangskramar till "please daaaance with me" eller "you can't be from Sweden, you don't have blond hair". Jag trivdes inte riktigt. Med tanke pa att Linus var borta for att jaga tjejer sa var jag ensam och darfor en latt maltavla for de har ackliga mannen, tydligen. Naval jag lyckades komma loss och hittade efter manga om och men Linus och tvingade med honom tillbaka till Backpacker stallet.

Under de senaste dagarna har vi hunnit ga pa bio och sett Shutter Island, campat och surfat. Det var verkligen en underbar kansla att fa surfa igen. Jag lyckades bara fanga tre vagor under mina 40 minuter i vattnet, men det gjorde mig lycklig for resten av dagen.

Imorgon flyger jag ned till Melbourne. And that's it.

Kommentarer:

1 j:

..och snart är du hemma!

2 PussJorvas:

Dem verkade ju bara dumma i huvudet.. supit bort sina hjärnceller?



SV: Ja fy fan,... men nu har vi geometri - det är lätt!



3 Elli:

När anländer du till Sverige igen?

4 Jess:

Pussjorvars: Man ska aldrig lita på män, man vet aldrig vad de har för avsikter med vad de gör.

Elli: Jag är i Sverige! :D

Kommentera här: