Hemma igen, typ.

Jag är urusel på att uppdatera. Funderar på om jag ens har några läsare längre. Men det är ju sommarlov (nej juste så får jag ju inte säga för Johan, semester heter det visst!). Semester från vad kan man ju undra? Spillanvistelsen var härlig trots min förfärliga förkylning som nästan tog kål på mig. I Härnösand, eller mördarstaden som det borde kallas (nej, jag såg inte huset där det hände) var allt som vanligt. Samma människor men med allt färre affärer. Men var det något jag fick så var det en traditionell midsommar med dans runt midsommarstången på Murberget och familjefest. Träffade även min syster och hennes döttrar.









Kommentarer:

1 linnea:

jag vill fortfarande ha lite bilder om du inte tänker lägga upp dom någonstans..:P

2 Linnea:

jag vill fortfarande ha lite bilder om det inte är så att du tänker lägga upp dom någonstans..:P

3 PussJorvas:

Jag läser :)

Vadå mördarstad? :o..ser ju riktigt härligt ut resten med tanke på bilderna!

Kommentera här: