obsessed with shoes..

I natt hade jag en underbar dröm. Jag drömde nämligen att jag plötsligt hade 40 000 kronor mer på kontot. Jag är inte riktigt säker på om jag hade vunnit pengarna eller om det var mina fonder som hade växt otroligt mycket bara. Men det spelar inte så stor roll för jag var himla glad.

Idag hade jag behövt de där pengarna, eller nej det hade faktiskt räckt med 150 kronor. För jag hittade världens underbaraste skor. Och jag hade inte råd. Ändå kan jag inte sluta tänka på dem. Det känns lite som att vara olyckligt kär. Jag dras som en magnet till skorna och vill bara titta på dem hela tiden, samtidigt som jag försöker tänka en massa negativa saker om dem, så att jag bara ska komma över dem.

Men då börjar jag plötsligt tänka att jag säker kommer bli en mycket bättre människa om jag köper dem och att allt annat kommer ordna sig. Helt sjukt. Jag är ju besatt av det matriella. Men jag köpte dem ju inte, så jag kanske inte är helt förlorad.

Kommentarer:

1 PussJorvas:

HAHA. Jag som varit shopoholic förstår känslan...

2 PussJorvas:

SV: Ja, det var kul att se. Men blev lite besviken på att den var så liten i verkligheten:o

3 emmyg:

ringarna är från glitter :)

Kommentera här: