Jul i Sthlm..

Jag befinner mig just nu i Sthlm och tro det eller ej, sitter i vid en mac och skriver och nej det är inte min! Som tur var. Fick låna den för att ha något att roa mig med en stund.

Blev nöjd med alla mina julklappar, speciellt julklappen från Johan (en box med alla säsonger av sex and the city) och den från pappa (en extern hårddisk på en terabyte).

Dock måste jag vara lite av en materialist och erkänna att det faktiskt var lite orättvist att man lillebror fick julklappar för 8000 kronor. Helt sinnesjukt! Tycker nästan synd om honom när han kommer komma ut i verkliga världen och inse han inte kommer ha råd att leva sånt lyxliv..

Juldagen har vi spenderat med bla en långpromenad i det fina vintervädret kring områdena i Bromma.

Nej nu ska jag återgå till att mysa med familjen.

Kommentarer:

1 andrea:

det stämmer att man får det svårt ute i verkligheten, usch jag vet hur det är att bli bortskämd. det är inte värt det då man har så mycket förväntningar på sina föräldrar. aja..

2 Felicia:

Runt ulvsunda är det jäätte fint att gå :D hopas du får det bra här i sthlm :D



PUSS

3 PussJorvas:

Den boxen hade jag med velat ha! 8000 spänn är rätt mycket :oo



SV; Ja den gör ju det :D Av Roar fick jag ett silverberlockhalsband, hellokitty godis, choklad, två lush-tvålar, och snowfairy duschgel :) Allt finns uppe på bloggen nu :D

Kommentera här: