Straffreklam?

Vadå får jag straffreklam på Spoify eller? Hörde nyss minst tre reklamer i rad.. kändes som att jag lyssnade på reklam i typ fem minuter. Jag som annars tycker att jag brukar vara ganska skonad från den där reklamen alla pratar om..

Sen tycker jag att det är lite konstigt att min kofta luktar någon konstig manlig parfym i armvecket. Jag har ju inte träffat någon man i den där koftan på flera dagar och speciellt inte någon som luktar sådär. Kan någon tala om för mig vart den mystiska doften kommer ifrån?

Nu pratar jag bara en massa strunt.

Ska strax göra mig iordning och cykla till Världens och möta en vän, eller två.

Kommentarer:

1 fia:

sv: haha ja det är sjukt egentligen :o

2 Angeliqa:

Tack för din kommentar! Ja igelkottar är alldeles bedårande, jag skulle köpa en på direkten om inte min sambo satte sig på tvären.



Jag får ofta flera reklamsnuttar efter varandra på spotify, det är väldigt irriterande.

3 PussJorvas:

Spotify är helt absurt med sina reklamer... samma, om och om igen.

Kommentera här: