Roadtrip, more like killertrip.

Idag ska jag köra bil, ensam, långt bort. Hela vägen till Mullsjö och jag är rädd. Jag behöver någon vid min sida som kan skrika på mig. Typ "Kör inte om nuuuu, lägg dig i andra körfältet". Jodå jag har körkort. Men ibland när jag lyssnar på musik så blir jag lite okoncentrerad.

Egentligen skulle en av mina vänner följt med men hon bangade. Då ringde jag min andra vän som också skulle ha följt med men han bangade också.

Men jag kan klara det här! Hoppas jag kommer fram med livet i behåll för jag drömde nämligen att jag dog. Fast i drömmen var det en liten tjock 10-årig pojke som dödade mig (genom att slänga mig in mig i en ruta) Förhoppningsvis dyker ingen sådan upp i min bil idag.

Dessutom har jag dammsugit hela bilen, det måste ju betyda tur eller?

Önska mig lycka till!

Kommentarer:

1 Jonas:

Störda ungar!

Spela in rösten av någon som rättar alla fel du gör i trafiken, så låter du det loopa ända tills du är framme!

2 Anonym:

Haha.. nej förlåt Jessica! Du får skylla på min pappa!! Men det är ju lagom passande ..not.. att jag mår bättre nu..

Men jag har tänkt dra med Becca någon gång snart!! Nästa helg skulle du ju inte vara där, men nästa? :)

3 Lina:

Oj, det var jag :P

Kommentera här: