Snart är det över!

Slö är ett ord som passar väldigt bra in på mig. En gång i tiden var jag en duktig person..  Jag planerade, gjorde allt i tid och var allmänt ambitiös. Men nu.. jag vet inte vad som har hänt, jag kan bara inte förmå mig till att slå upp en skolbok eller ens snegla åt några anteckningar, trots att jag borde. Jag har två prov tills imorn och två tal tills på fredag, men det går bara inte! Min hjärna har tagit sommarlov och istället ägnar jag mig åt allt som jag inte borde, som att läsa folks bloggar och redigera bilder. Men vet ni vad? Jag bryr mig inte för om 12 skoldagar är jag en fri människa.



Godnatt alla där ute.

Kommentarer:

1 - | | Carro | | -:

Kämpa på sista nu ^^

2 Maja:

Din hjärna är inte ensam om att ha tagit sommarlov...men jaa snart! efter fredag är det typ sluuut (med allt plugg iaf), underbart. Hoppas dina prov gick bra idag!

3 J O H A N N A:

tack :D<3

4 EBBA [fotoblogg]:

svar: tack :) <3

5 josephine:

tack!

6 Miia:

Jo, han tänkte knappast riktigt på vad han sa ;)

7 joss:

tack så mycket :D!

mm, det är något nytt.. en 4 timmars lång utbildning där dom pratar massa om droger och alkohol osv :/.

jag känner mig också riktigt slö idag faktiskt, min helg har nog börjat en dag för tidigt ^^

8 pelle:

jag känner igen mig jävligt väl i det där, hörru! förr vad jag ambitiös som fan, nu är min pluggork skrattretande ;D

9 Angie .:

Det är bra det, 12 dagar sen heeeejdå hjärna.. eller min har redan slocknat ^^

Sv: Haha. Smart va :D

10 Bella:

fin bild. ha en bra dag :) händer något kul? krma

11 Lina:

sv: Förlåt! Förlåt! Förlåt! Förlåt!!!!! Jag VISSTE att det var någonting!!! FÖRLÅT!!

12 Nemo:

Verkligen samma här! B

13 Nemo:

Verkligen samma här! borde plugga i detta nu men se på mig, här är jag istället.. :P

Kommentera här: