Körkort!

Nu har jag haft körkort i 5 dagar.

So far so good.

Oh captain, my captain!


Kommentarer:

1 mikan:

Gud vad kul att ha körkort!



Sv: ja jag hoppass inte det...

2 Becca:

Jäää vad härligt med körkort!



Men Jessica baka chokladbollar! :) Dom var väldigt goda. Haha ja, emelie är rolig..

3 Jaana:

oh yes, någon som också tycker om henne. Andra är liksom Marian who? hehe :)



Längtar tills jag får stoppa näsan i den :D

4 johanna:

svar: rätt:)

5 Anonym:

haha grattis till det nytagna körkortet!!

6 - | | Carro | | -:

Hehe..ja Insane var rätt läskig..men den var samtidigt sjuuukt rolig :D Jag älskar ju att få den där känslan..att bli rädd :P hehe.. Men åk den absolut :D du kommer inte att ångra dig!

7 - | | Carro | | -:

Grattis till körkortet förresten hehe :D!!!

8 Ivana:

Grattis till 5 dagar! Själv tror jag inte att jag skulle klara av en hel dag utan att göra något dumt haha!

Kommentera här: